Service Desk Agent (FRENCH)

  • Full-time
  • 6-10 vagas
  • Expira em 6 dias
  • A definir
  • Full-time
  • 6-10 vagas
  • Expira em 6 dias
  • A definir
  • Lisboa
  • Outros Serviços, Internet, Software / Hardware, Multimédia, Contact Centers, Tecnologias de Informacao, Grande Consumo, Traducao / Linguas, Developer TI, Atendimento ao Cliente, Tecnicos Especializados, Apoio ao Cliente, Suporte IT, Engenharia Informatica

ManpowerGroup Portugal

A ManpowerGroup está presente em Portugal há mais de 50 anos, representada pelas quatro marcas do Grupo: ManpowerGroup Solutions, Experis, Manpower, Right Management. Uma família de marcas que faz convergir a nossa capacidade para criar e gerir todo o tipo de Talento conectando o Potencial Humano com as ambições empresariais ajudando cada negócio a conseguir resultados inesperados.

O que procura nos candidatos

What our client is looking for:

- Fluency in French (spoken and written) ;

- Experience in the IT sector;

- Knowledge of office automation products, databases and remote control;

- Ability to diagnose and resolve basic technical issues;

- English mandatory.

Que funções irão desempenhar

Your main responsibilities:

- Perform remote troubleshooting.

- Provide accurate information on IT products or services;

- Identify and suggest possible improvements on procedures. 

Quais os benefícios oferecidos

Our Offer: 
- Attractive salary package;   - Possibility to improve your career prospects;   - Working in a Multinational company. 

Ofertas relacionadas