Italian speaker Trainer for Wish (m/f) Lisbon

  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 26 dias
  • a definir
  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 26 dias
  • a definir
  • Lisboa
  • Contact Centers, Formação

Teleperformance Portugal

Com 40 anos de experiência a unir marcas aos seus clientes, a Teleperformance é líder global em serviços empresariais de integração digital, potenciado o negócio dos clientes através da personalização e humanização de cada interação. Com uma equipa com mais de 10.000 colaboradores, de 95 nacionalidades, tem sindo considerada como uma das melhores empresas para trabalhar em Portugal, pelo Great Place to Work Institute, pela revista Exame, e uma das empresas com mais crescimento em Portugal nos últimos 10 anos, segundo o Expresso, a Informa D&B e a Deloitte.

O que procura nos candidatos

• Native Italian speakers (mandatory);

• Fluency in English (mandatory);

• Experience training Contact Center teams (preferable);

• Team player.

• Ability to work in a fast placed environment. 

Que funções irão desempenhar

• Support the development and customer operations training function;

• Plan, prioritize & schedule all training requirements;

• Create new and develop existing training material;

• Ensure training standards of excellence;

• Assist Supervisors and Managers with the transition of new recruits onto the floor.

Quais os benefícios oferecidos

• Excellent work opportunity in a dynamic leading multinational company; 

• Possibility of cooperation with leaders in various industries;

• Investment in training and personal development; 

• Modern, centrally located buildings with canteen facilities and an excellent public transportation connection;

• Free Portuguese language courses, sport activities and organized events.

Ofertas relacionadas