Italian Customer Support (m/f)

  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 2 dias
  • Acima da média
  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 2 dias
  • Acima da média
  • Todo o país , Permite-se o tele-trabalho
  • Desporto, Defesa, Seguranca, Automóvel, Outros Serviços, Turismo, Ambiente, Aviação / Aeroespacial, Biotecnologia, Publicidade, Media / Imprensa, Internet, Ciências Aplicadas, Educação, Hospitalar, Industria, Software / Hardware, Imobiliario, Agro-alimentar, Banca, Engenharias, Bebidas, Telecomunicacoes, Multimédia, Farmaceutico, Sector Público, Artes, Cultura, Construção Civil, Serviços Sociais, Energia, Transportes / Logistica, Seguros, Retalho, Banca de Investimento, Contact Centers, Tecnologias de Informacao, Materiais de Construcao, Grande Consumo, Moda / Beleza, Hotelaria / Restauração, Hotelaria, Account, Comercial / Vendas, Desenvolvimento Comercial, Direito / Juridico, Design, Arquitectura / CAD, Logistica, Telemarketing, Credito / Risco, Traducao / Linguas, Hotelaria, Finanças, Compras, Developer TI, Ciencias, Gestão, Engenharia Civil, Marketing, Recursos Humanos, Publicidade, Saude / Medicina, Gestão de Projectos, Consultoria, Atendimento ao Cliente, Contabilidade, Gestão de Produtos, Tecnicos Especializados, Engenharia Mecânica, Direcção, Engenharia Electrotecnica, Restauração, Formação, Economia, Estrategia / Planeamento, Engenharia (outras), Administrativo, Engenharias, Research / Pesquisa, Auditoria, Apoio ao Cliente, Marketing Digital, Distribuicao, Suporte IT, Comunicacao Social, Analise Financeira, Gestao de Equipas, Engenharia Informatica, Industrial / Fabrico, Vendas

ManpowerGroup Portugal

A ManpowerGroup está presente em Portugal há mais de 50 anos, representada pelas quatro marcas do Grupo: ManpowerGroup Solutions, Experis, Manpower, Right Management. Uma família de marcas que faz convergir a nossa capacidade para criar e gerir todo o tipo de Talento conectando o Potencial Humano com as ambições empresariais ajudando cada negócio a conseguir resultados inesperados.

O que procura nos candidatos

 

What we are looking for

 

·       Superb written and oral communication skills in both English (B2 level minimum) & Italian (C1/C2 level);

·       Team player with a positive attitude who thinks as a business owner would;

·       Availability to work various shifts;

·       Proficiency with desktop computer system and internet skills;

·       Prior customer service experience;

·       Self-motivated, enthusiastic, and able to succeed in a fast-paced, dynamic environment;

·       Passion for fashion is a PLUS!

Que funções irão desempenhar

Your responsibilities

·       Handle and carefully respond to all customer inquiries;

·       Follow up to customer inquiries by taking specific action in a timely manner;

·       Aim to resolve issues on the by phone call and be proactive;

·       Appropriately communicate with customers via phone, chat, and email;

·       Be able to work to customer service measures, metrics and KPIs.

Quais os benefícios oferecidos

What we offer

 

·       Strong possibility of career progression;

·       Initial and continuous training;

·       Work contract;

·       Full-time role on a 40 hour per week contract;

·       Opportunity to work in a multicultural environment.

 

Outros aspectos a referir

Mandatory requirements

·       Fiber internet (high speed internet) – NO WIFI AVAILABLE ONLY ENTHERNET CABLE;

·       Peaceful working space area.

 

Location: From Home

If you are interested, please send your cv. 

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