IT Service Desk Technician (m/f) Lisbon

  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 26 dias
  • a definir
  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 26 dias
  • a definir
  • Lisboa
  • Contact Centers, Suporte IT

Teleperformance Portugal

Com 40 anos de experiência a unir marcas aos seus clientes, a Teleperformance é líder global em serviços empresariais de integração digital, potenciado o negócio dos clientes através da personalização e humanização de cada interação. Com uma equipa com mais de 10.000 colaboradores, de 95 nacionalidades, tem sindo considerada como uma das melhores empresas para trabalhar em Portugal, pelo Great Place to Work Institute, pela revista Exame, e uma das empresas com mais crescimento em Portugal nos últimos 10 anos, segundo o Expresso, a Informa D&B e a Deloitte.

O que procura nos candidatos

• Technical academic background in the IT field (preferable);

• Previous experience in providing technical support remotely and directly to users;

• Knowledge of Microsoft products (Windows, Office, Exchange, Active Directory);

• Basic network knowledge;

• Fluency in Portuguese and English, written and spoken (minimum B2);

• Team player;

• Availability to work between 07:00h – 22:00h.

Que funções irão desempenhar

•  Ensure all the company’s activity;

•  Provide remote and direct technical support;

•  Assist on the implementation of new projects.

Quais os benefícios oferecidos

• Excellent work opportunity in a dynamic leading multinational company; 

• Possibility of cooperation with leaders in various industries;

• Stable work and career progression;

• Investment in training and personal development; 

• Modern, centrally located buildings with canteen facilities and an excellent public transportation connection;

• Health Insurance;

• Free organized sport activities and events every month.

Ofertas relacionadas