IT Service Desk Team Leader (m/f)

  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 26 dias
  • a definir
  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 26 dias
  • a definir
  • Lisboa
  • Contact Centers, Developer TI

Teleperformance Portugal

A Teleperformance Portugal faz parte do Grupo Teleperformance, líder mundial em Customer Experience Management e shared services para mercados internacionais. Com uma equipa de 10 000 colaboradores de 84 nacionalidades, prestamos serviços em 35 idiomas. A Teleperformance Portugal foi considerada a melhor empresa para trabalhar em Portugal nove vezes, pelo Great Place to Work Institute e foi a vencedora do Prémio “Young Talents Attraction” em 2019. Fomos também premiados cinco vezes pela revista Exame como uma das melhores empresas para se trabalhar em Portugal e a melhor empresa no nosso setor. Todos os dias, são-nos confiadas inúmeras interações únicas em todo o mundo, das quais queremos que faças parte. Junta-te à nossa equipa!

O que procura nos candidatos

• Fluency in English (minimum B2 level, C1 preferred);

• Higher education Degree in the field of IT (preferred);

• Two years working experience in managing Service Desk teams (preferred);

• Experience in Contact Center and Shared Services (preferred);

• ITIL and Microsoft certifications (mandatory);

• Extensive knowledge of Active Directory and CA Service Desk;

• Strong analytical skills;

• Able to work under pressure;

• Team spirit and people skills.

Que funções irão desempenhar

•  Management of daily ServiceDesk activities;

•  Ensure the quality of the company’s IT support;

•  Supervise and establish measures, procedures and company rules;

•  Train and follow the ServiceDesk technicians team;

•  Ensure that all ServiceDesk support activities are properly coordinated, monitored, registered, followed and solved in an adequate manner.


Quais os benefícios oferecidos

•  Excellent work opportunity in a dynamic leading multinational company; 

•  Possibility of cooperation with leaders in various industries;

•  Stable work and career progression;

•  Investment in training and personal development; 

•  Modern, centrally located buildings with canteen facilities and an excellent public transportation connection;

•  Health Insurance;

•  Free organized sport activities and events every month.

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