A Teleperformance Portugal faz parte do grupo Teleperformance, líder mundial em Customer Experience Management e shared services para mercados internacionais. A nossa equipa é composta por 9000 funcionários, que prestam os nossos serviços em 35 idiomas, para cerca de 64 mercados. A Teleperformance Portugal foi considerada seis vezes consecutivas a melhor empresa para trabalhar em Portugal pelo Great Place to Work Institute. Os nossos colaboradores partilham uma grande variedade de experiências e competências. Estamos focados no trabalho em equipa e na partilha de experiências; esse é o nosso caminho: transformar paixão em excelência. Faz parte da nossa equipa!
Nº de Vagas: 11-20 vagas
Tipo: Full-time
Salário(por ano): A definir
Setor: Telecomunicacoes
Função: Atendimento ao Cliente
Região: Lisboa
Teleperformance is looking for professionals to do customer support for the worldwide leader in software content. If you are a customer support, helpdesk or IT professional, then this may be the career you have been looking for.
Our customer is a world-wide leader in protection of information platforms, which provides anti-virus products and storage solutions.
Our Offer
• Full-Time Position (40hours per week);
• We require availability from 11h00 to 00h00, Monday to Friday;
• Investment in training and personal development;
• Recognition, rewards and career opportunities based on merit;
• Modern work space in Lisbon – Parque das Nações.
Your Profile
• Fluency in Spanish (writing and spoken);
• Fluency in Portuguese (writing and spoken);
• Good level of English;
• Proficiency in Technical knowledge of computers, software and operating systems (MS-Windows) – Preferential;
• Good knowledge of MS Office Applications;
• Minimum 12Th grade of educational background;
• Ability to portray professionalism and work well in a team environment.
We are looking forward to receive your application.