HR Supervisors for Contact Center (M/F) Lisbon

  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 7 dias
  • Salário Competitivo
  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 7 dias
  • Salário Competitivo
  • Lisboa
  • Contact Centers, Recursos Humanos, Apoio ao Cliente

ManpowerGroup Portugal

A ManpowerGroup está presente em Portugal há mais de 50 anos, representada pelas quatro marcas do Grupo: ManpowerGroup Solutions, Experis, Manpower, Right Management. Uma família de marcas que faz convergir a nossa capacidade para criar e gerir todo o tipo de Talento conectando o Potencial Humano com as ambições empresariais ajudando cada negócio a conseguir resultados inesperados.

O que procura nos candidatos

Experience in Call-Center (eliminatory factor); 

Fluency in English (eliminatory factor);

Critical analysis, capacity for resilience;

Easy communication and interpersonal relationship;

Team player; 

Shifts availability.

Que funções irão desempenhar

Ensure & monitoring the operation.

Ensure management & procedures about human resources, labor legislation and financial.

Together with Operations On site your mission will be to implement improvement and follow-up action plans in order to improve operational performance and team development. 


Quais os benefícios oferecidos

Contract;

Attractive salary package;

Health insurance;

Working in a Multinational company.

Outros aspectos a referir

Availability to work by shifts

Outras oportunidades de emprego - ManpowerGroup Portugal

Ofertas relacionadas