French IT Help Desk Technician (M/F)

  • Full-time
  • 6-10 vagas
  • Expira em 16 dias
  • A definir
  • Full-time
  • 6-10 vagas
  • Expira em 16 dias
  • A definir
  • Lisboa , Permite-se o tele-trabalho
  • Outros Serviços, Internet, Software / Hardware, Multimédia, Contact Centers, Tecnologias de Informacao, Grande Consumo, Traducao / Linguas, Atendimento ao Cliente, Apoio ao Cliente

ManpowerGroup Portugal

A ManpowerGroup está presente em Portugal há mais de 50 anos, representada pelas quatro marcas do Grupo: ManpowerGroup Solutions, Experis, Manpower, Right Management. Uma família de marcas que faz convergir a nossa capacidade para criar e gerir todo o tipo de Talento conectando o Potencial Humano com as ambições empresariais ajudando cada negócio a conseguir resultados inesperados.

O que procura nos candidatos

Required Skills

-      - Experience in IT area;

-       - Knowledge of office automation products, databases and remote control;

-      -  Ability to diagnose and resolve basic technical issues;

-      -  English is mandatory;

-       - Customer-oriented.



Que funções irão desempenhar

Responsibilities

-       - Perform remote troubleshooting thought diagnostic techniques and pertinent questions;

-       - Determine the best solution for the customers;

-       - Provide accurate information on IT products or services;

-       Record events and problems and their resolution in logs;

-      -  Pass on feedback or suggestions by customers to the appropriate internal team;

-     -   Identify and suggest possible improvements on procedures.

Quais os benefícios oferecidos

Our offer

-       - Attractive salary package;

-      -  Possibility to improve your career prospects;

-      -  Working in a Multinational company.

Outros aspectos a referir


Ofertas relacionadas