French Customer Support Representative- 7-16h (m\f)

  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 2 dias
  • Salário Compatível com a função
  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 2 dias
  • Salário Compatível com a função
  • Lisboa
  • Contact Centers, Apoio ao Cliente

VERTENTE HUMANA - EMPRESA DE TRABALHO TEMPORÁRIO - RECRUTAMENTO E SELEÇÃO

A Vertente Humana é uma empresa que presta serviços na área dos recursos humanos que respondem às necessidades especificas de cada empresa, contribuindo decisivamente para o aumento da sua flexibilidade, produtividade e competitividade. A nossa equipa, composta por consultores técnicos de recursos humanos, totalmente vocacionados para o recrutamento e selecção, asseguram sempre um excelente serviço de identificação do colaborador ideal.

Responsabilidades
Are you looking for a new professional challenge and interested in working in a multicultural call center environment?

Vertente Humana, a human resources company, is recruiting French Customer Support Agents for a prestigious client company.

| Perform and Receive phone calls to Small and Medium Companies in several countries to schedule the collecting of customer equipment;
| Provide information and answer questions.

Working schedule: 7 a.m. to 4 p.m.
Days off: Saturday and Sunday
Localization: Lisbon (Areeiro)
Requisitos
- French Speakers;
- Good Communication skills;
- Energy and team spirit;
- Rigor and perseverance;
- Customer orientation;
- Good computer skills.

Oferta
- Initial training;
- Work Contract;
- Basic salary + meal allowance + bonuses;
- Project with continuity and stability;
- Multicultural Environment.

If you are interested in this job offer please send us your resume. Candidates considered for the process will be contacted within a maximum of 10 working days.

Vertente Humana will process your personal data only for the purpose of managing your application. For more information you can consult our privacy policy on our website.

Referência: 0000002047

Local de trabalho
Lisboa

Ofertas relacionadas