Dutch speaker for Customer Service (m/f)

  • Full-time
  • 11-20 vagas
  • Expira em 27 dias
  • a definir
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  • 11-20 vagas
  • Expira em 27 dias
  • a definir
  • Lisboa
  • Contact Centers, Atendimento ao Cliente

Teleperformance Portugal

Com 40 anos de experiência a unir marcas aos seus clientes, a Teleperformance é líder global em serviços empresariais de integração digital, potenciado o negócio dos clientes através da personalização e humanização de cada interação. Com uma equipa com mais de 10.000 colaboradores, de 95 nacionalidades, tem sindo considerada como uma das melhores empresas para trabalhar em Portugal, pelo Great Place to Work Institute, pela revista Exame, e uma das empresas com mais crescimento em Portugal nos últimos 10 anos, segundo o Expresso, a Informa D&B e a Deloitte.

O que procura nos candidatos

  • Native level of written and verbal communication skills in Dutch and good command of English (B1 Level);
  • Excellent communication and interpersonal skills and team spirit;
  • Able to handle confidential and/or highly sensitive information;
  • Experience in customer service (preferred).

Que funções irão desempenhar

  • Inbound Customer service for bookings, purchases of services or goods;
  • Assistance with concerns regarding payment, shipping, return and exchange and further questions about customer accounts;
  • Management of changes, adjustments, complaints and any other customer concerns.

Quais os benefícios oferecidos

  • Excellent work opportunity in a leading multinational company;
  • State of the art facilities in Lisbon, one of the trendiest cities in Europe;
  • Stable work and progression opportunities;
  • International career in a multicultural environment;
  • Free training and education for personal development;
  • Private health insurance;
  • Free healthy meals in the cafeterias, such as soup, bread, salad and fruit.
  • Free Portuguese language courses, sport activities and organized events.

Outros aspectos a referir


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