Customer Service Coordinator - German (m/f)

  • Full-time
  • 1-5 vagas
  • Expira em 4 dias
  • valor a definir
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  • valor a definir
  • Setúbal
  • Automóvel, Industria, Telemarketing, Traducao / Linguas

Volkswagen Group Services

A Volkswagen Group Services – Portugal é uma subsidiária detida a 100% pelo Grupo Volkswagen. Desde a sua fundação em 2005, a empresa – conhecida como AutoVision Portugal até março de 2018 – tem-se posicionado no mercado com um vasto leque de atividades para a indústria automóvel, apoiando o Grupo Volkswagen em todas as vertentes e marcas. Para além da sede em Palmela, estamos também presentes em Espanha (Pamplona e Barcelona). Algumas atividades: Engenharia - automação & robótica, qualidade, engenharia. Tecnologias de Informação (TI) - suporte aplicacional, desenvolvimento de software e sistemas infotainment. Logística - planeamento, transportes, logística interna, gestão de armazéns de materiais de não produção. Qualidade – Planeamento, laboratório e análise de peças compradas.

O que procura nos candidatos

Qualifications:

High level of written and verbal communication skills in Deutsch and English;

Minimum of one year of recent experience as a call center supervisor;

Good computer and internet skills;

Excellent communication skills, interpersonal skills and team spirit;

Flexibility and resilience.

 


Que funções irão desempenhar

Description:

Accountable for the daily, weekly, and monthly activities of all team members

Set priorities for the team to ensure task completion and performance goals such as quality, adherence, service level and average handling times are met

Ensures compliance to policies, procedures, and state and federal regulations

Monitor performance and provide coaching and feedback to team members

Assists the team with escalated calls as needed

Monitors team chat to answer questions and discuss project priorities with the team

Assist Workforce Management in developing and managing schedules

May be managing local and remote team members

Monitor and evaluate teams calls on a daily/weekly basis

Quais os benefícios oferecidos

NA

Outros aspectos a referir

Your profile:

Customer service-orientated and a high focus on customer satisfaction;

Previous work experience in Service Center or similar business.

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