Apoio ao cliente - Mercado Francês

  • Full-time
  • 31-40 vagas
  • Expira em 23 dias
  • a definir
  • Full-time
  • 31-40 vagas
  • Expira em 23 dias
  • a definir
  • Lisboa
  • Contact Centers, Atendimento ao Cliente, Apoio ao Cliente

Webhelp Portugal

Webhelp is a French multinational BPO company that is making business more human for the world’s most exciting brands. By choosing Webhelp you will be part of a family of over 95,000 game-changers from more than 190 locations in 51 countries. With operations in Portugal since 2015, Webhelp currently has 3 sites, in Lisbon, Oeiras, and Braga and a workforce of more than 2,000 Webhelpians, each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

O que procura nos candidatos

Perfil Pretendido

  • Domínio Nativo da Língua Francesa (C2)
  • Bom nível de Inglês (mínimo B2)
  • Experiência prévia em atendimento ao consumidor é uma mais valia
  • Excelentes capacidades de comunicação e de escuta activa
  • Atitude positiva e espírito de equipa
  • Disponibilidade imediata

Que funções irão desempenhar

Tarefas diárias

  • Facultar informação, soluções e aconselhamento aos clientes sobre os nossos serviços
  • Proporcionar um atendimento de excelência em cada contacto
  • Atingir os objectivos de performance definidos por cada projecto

Quais os benefícios oferecidos

O que nós oferecemos

  • Salário Competitivo (14 meses)
  • Bónus de Performance
  • Subsídio de transporte
  • Formação gratuita e contínua, desenvolvimento profissional e evolução na carreira
  • Local de trabalho – Lisboa, Portugal

Ofertas relacionadas